top of page

1. 3. 2016 : MĚSÍČNÍ MIMINKO


Uvědomila jsem si, že můj blog je vlastně takové přenášené miminko. Asi rok jsem ho schovávala, opatrovala, nosila ho ( byť v hlavě) a doufala, že až se narodí, tak bude nádherný, zdravý a spokojený a těšila se na něj. Už je tomu měsíc, co jsem si ho přestala schovávat sama pro sebe a ukázala ho světu a je přesně takový, jaký jsem si ho vysnila, je můj.

No tak ale teď zním jako chamtivá maminka, která si myslí, že miminko je jenom její ! Přitom všichni moc dobře víme, že v rámci vytváření miminek je třeba dvě strany. Teď nechci, aby to vyznělo nevhodně :D, ale tou druhou stranou myslím Vás všechny, kdo se z našeho blogu těšíte stejně jako já a tímto Vám děkuji, že se, jako správní rodiče, podílíte na růstu a výchově našeho miminka! ( Teď zním zase jako reklama na sunar ). Nicméně za odměnu si dneska můžete ke čtení na blogu pustit ( tlačítko play nahoře ) písničku Diamond Child od Aayushi & Dillistone, a až ji tak budete poslouchat, dejte mi dole v komentářích vědět, jaký byste si přáli, aby blog byl. V co si přejete, aby vyrostl....

Jo a ještě něco, nezapomeňte si se mnou prosím na oslavu připít skleničkou prosecca.


bottom of page